loading...
شعر
پیرانی بازدید : 4090 1393/07/03 نظرات (4)

 

مطالب به سایت منتقل شده است

 

برای خواندن این مطلب ، اینجا را کلیک کنید

 


http://s1.picofile.com/file/6894930580/ophujdftrh_tggh.gif  واژگان کلیدی: اشعار سهراب سپهری،نمونه شعر سهراب سپهری،شاعر سهراب سپهری،شعرهای سهراب سپهری،شعری از سهراب سپهری،یک شعر از سهراب سپهری،اشعار نو سهراب سپهری،شعرهای کوتاه سهراب سپهری،گلچین بهترین و زیباترین سروده های سهراب سپهری،گلچین اشعار سهراب سپهری،اشعاری از مجموعه شعرهای سهراب سپهری،اشعاری از کتاب های شعری سهراب سپهری،اشعاری از دفترهای شعری سهراب سپهری،گزیده اشعار سهراب سپهری،گزینه شعر سهراب سپهری،گلچین اشعار ناب سهراب سپهری،شعر پنجره،شعر صدای پای آب،شعر پدرم وقتی مرد،شعر اهل کاشانم،شعر پشت دریاها شهری است،شعر پشت دریاها شهریست،شعر تکه نانی،شعر در مورد موضوع مادر از سهراب سپهری،شعر باید بروم،شعر بارون سهراب سپهری،متن کامل اشعار سهراب سپهری،شعر واحه ای در لحظه،شعر مرگ پایان کبوتر نیست،اشعار زیبای سهراب سپهری،سهراب سپهري.

 Sohrab Sepehri،sohrab sepehri poems،sohrab

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لاله در تاریخ 1396/10/19 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

تنهاترین بهانه ی دنیای من تویی
در رو بروی آینه زیبای من تویی

وقتی که از تمام جهان خسته می شوم
آغوش دلنشین و پذیرای من تویی

با بوی سیب خنده ی تو زنده می شوم
تو یوسف مؤنث و عیسای من تویی !

وقتی به شام آخر خود فکر می کنم
احساس می کنم که یهودای من تویی!

بر لوح سرنوشت من امضای چشم توست
مُهر نماز و خاتَمِ طُغرای من تویی

وقتی که زیر گوش خدا حرف می زنم
راز و نیاز و ناله و نجوای من تویی

مجنون ترین حماسه ی دنیای تو منم
شیرین ترین تغزل شیوای من تویی !!

دکتر یدالله گودرزی
پاسخ : شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1396/06/04 و 2:45 دقیقه ارسال شده است

🌷

این نظر توسط سینا در تاریخ 1396/03/20 و 6:47 دقیقه ارسال شده است

بسیار سپاسگزارم.مجموعه ی کاملی از اشعار سهراب بود
پاسخ : شکلک

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1396/02/09 و 0:40 دقیقه ارسال شده است


سلام
وب لاگ جالبی دارین همه شاعران جمعند وبرای همین یک قسمت از شعر پریسا بصیری را حضورتون تقدیم میکنم

******

روزي از اين روزها

خوايها بيدار و بيدارها بيدارتر

تا به دانائي رسيدن راهها هموارتر

مرگ ظلمت ميرسد از خويشتن

زنده ميگردد دوباره پيشتر

بانگ خواهد زد دوباره كورشم

تا نباشد هيچكس خاموشتر

روزي از اين روزها روزي از اين روزها



*******

روزي از اين روزها

اي وطن اي خانه اي مادر پدر

هر پرنده گم شده اّواره وار

باز ميگردد به اّغوش تو رام

تا بشوئيم اشكها را تك به تك

تا بگوئيم دا ستانهاي كهن



پریسا بصیری
پاسخ : سلام.ممنونم از شما و شعری که فرستادینشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به خاطر نبود امنیت برای حفظ نوشته هایمان در رزبلاگ،تمامی نوشته ها را به سایت منتقل کرده ایم ما را در آدرس جدید دنبال کنید : www.poempersian.ir
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
شما چه شعری را می پسندید؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1544
  • کل نظرات : 372
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 207
  • بازدید امروز : 889
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 37
  • گوگل دیروز : 53
  • بازدید هفته : 8,905
  • بازدید ماه : 19,172
  • بازدید سال : 88,993
  • بازدید کلی : 3,446,527